keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Täällä ollaan!

Nyt on lomat lusittu ja aika ottaa arjen nurkasta kiinni. Tänään on menossa KP15 ilman minkäänlaisia tuntemuksia siitä, että ovulaatiota olisi tapahtumassa. Viime menkat olivat kyllä erilaiset kuin mitkään muut, nimittäin esiintyi kummallista tiputteluvuotoa jotain neljä päivää tavallisten menkkojen lisäksi. Tällaista ei ole koskaan aikaisemmin ollut, ei ennen pillereitä, pillereiden aikaan tai niiden jälkeen ennen tätä. Tiedä häntä, mistä sitten johtuikaan.

Ovistesteihin en ole koskenut vielä, enkä todellakaan tiedä, koska alan niillä testailemaan. Aikaisemmissa kierroissa olen tuntenut menkkamaisia kipuja aina noin kaksi viikkoa ennen menkkojen alkua. Mutta koska se kierron viimeiset kaksi viikkoa tulee, en todellakaan osaa sanoa.

Minua pyydettiin kummiksi ja kyllä, juurikin tämä läheinen ihminen, josta olen kirjoittanut aikaisemmin. Olen iloinen, oikeasti ja erittäin otettu. Olen aina halunnut kummilasta. On ehkä julmaa sanoa, mutta jotenkin tämä kummin pesti helpotti oloani ja osaan iloita oikeasti täysillä. Ajatuksissa ei enää pyöri päälimmäisenä oma tilanne ilman raskautta vaan voin unelmoida oman kummilapsen hellimisestä. Tietenkään emme unohda omaa yrittämistämme, mutta nyt en ehkä vain ja ainoastaan murehdi ja pohdi omaa raskautumista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja, ruusuja ja muita ajatuksia